Вітаємо на офіційному сайті кафедри ГРН Четвер, 02.05.2024, 09:41

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Травень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Форма входу
Друзі сайту
Головна » 2009 » Травень » 13 » Триває конкурс соціальної реклами "Сильна Україна - 2009"
Триває конкурс соціальної реклами "Сильна Україна - 2009"
18:25


З метою активізації творчої молоді, пошуку молодих талантів і сприяння їхній самореалізації, творчому зростанню, а також формування у молоді образу України як сильної країни з великим потенціалом і можливостями організовано конкурс творчої молоді "Сильна Україна – 2009". Конкурс ініційований київським поетом Євгеном Юхницею та редакцією Всеукраїнської бухгалтерської газети "Все про бухгалтерський облік".

Мета конкурсу

* Активізація творчої молоді, пошук молодих талантів і сприяння їхній самореалізації, творчому зростанню.
* Формування у населення образу України як сильної країни з великим потенціалом і можливостями.
* Формування у молоді патріотичних почуттів, зокрема любові до України за те, що вона сильна країна.
* Популяризація образу українця як оптимістичної, цілеспрямованої, активної, сучасної, діяльної особистості, яка живе повним життям.

Завдання конкурсу:

* Виявлення і підтримка творчої соціально активної молоді.
* Надання молоді можливості для творчого самовираження.
* Створення цікавих робіт на тему «Україна — сильна».
* Популяризація робіт і їхніх авторів.

Строки проведення конкурсу: роботи приймаються до 15.05.09 р. Оголошення результатів конкурсу відбудеться 15.06.09 р.
Учасники конкурсу
Учасником конкурсу може бути кожна молода людина або група людей, якій не байдужа ідея сильної України та яка подасть роботу на конкурс до вказаного терміну.
Тематика конкурсу «Україна — сильна»
Конкурсні роботи повинні висвітлювати Україну як сильну країну, викликати почуття піднесеності й спрямовувати до активності (на кшталт: «ми все можемо»).

Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ України:
- Країна, якою можна пишатися.
- Країна, яка рухається до вершин.
- Країна, у якій автор хоче жити сам і щоб жили його діти.
Конкурсні роботи мають висвітлювати такий образ українця:
- Українець – яскрава особистість, яка може дозволити собі бути оригінальною.
- Українець – освічена людина, яка має мету в житті.
- Українець – сучасна людина, яка має сміливість бути собою.
- Українець – життєрадісна, оптимістична людина.
- Українець – людина з активною життєвою позицією, якій не байдуже те, що відбувається в країні.
- Українець – людина, яка робить все задля того, щоб Україна мала у світі славу великої, сильної країни.
- Українець – людина, яка прагне до досягнень, воліє бути найкращою у своїй справі.
- Українець – толерантний, він поважає інші нації і мови.
- Українець – здоровий тілесно і духовно.

А також інші позитивні якості, які автори робіт будуть вважати притаманними сучасному, сильному українцю.
Обов’язковим є використання у кожній роботі образу дуба (стилізованого дерева, листка) як давнього символу сили, оптимізму, могутності України.
Конкурс проводиться у таких номінаціях:
1. Соціальний плакат
Може бути виконаний у будь-яких графічних та фототехніках, а також за допомогою цифрових технологій.
2. Аудіо (видео) ролік
Може бути поданий у готовому вигляді в будь-якому відео чи аудіоформаті за бажанням автора.
3. Відеокліп
Може бути поданий в готовому вигляді в будь-якому відеоформаті (за бажанням автора).
4. Комп’ютерна презентація у форматі Power Point
Має бути подана у готовому вигляді.
5. Фотографія на соціальну тематику
6. PR-матеріал (публікація, стаття, нарис) – у вигляді тексту.

Роботи можуть бути вилучені з конкурсу за наявності:

* інформації, що принижує гідність окремої людини або національної групи людей;
* символіки або висловлень, що несуть антидержавний або антиконституційний зміст;
* офіційної державної символіки (Державний Прапор, Герб, Гімн України);
* невідповідності умовам конкурсу;
* проявів ментальної, мовної або расової нетерпимості, шовінізму.

Роботи, надіслані на конкурс, будуть оцінюватися за такими критеріями:

* відповідність меті, завданням і умовам конкурсу;
* оригінальність роботи;
* мотивуюча сила роботи;

Журі конкурсу:київський поет Євген Юхниця; креативний директор РГ "Все про бухгалтерський облік" Свірбій О. О.; директор департаменту сприяння соціальному становленню та розвитку молоді Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту - Захаренко К.В. та аудиторія глядачів проекту.
Переможці конкурсу у кожній номінації будуть нагороджені:
1 місця: золотий дубовий листок; грошова премія; номінація до участі у Всеукраїнських рекламних конкурсах розповсюдження робіт по всій території України.
2 місця: срібний дубовий листок; грошова премія; входження до шорт-листа конкурсу; розповсюдження робіт по всій території України.
3 місця: бронзовий дубовий листок; грошова премія; входження до шорт-листа конкурсу. Окремо кожен учасник буде нагороджений грамотою. Усі роботи будуть розміщені на сайті проекту.

З питаннями та пропозиціями звертайтесь:
за тел.: (044) 495-20-73,
(044) 495-20-78,
факсом: (044) 495-20-74,
(044) 495-20-62.

Роботи необхідно надіслати на адресу:
03055, Київ-55, а/с 12
РГ "Все про бухгалтерський облік"
або на електронну скриньку – ukrsyla@vobu.com.ua
(зробіть позначку – "Сильна Україна – 2009")


Обов'язково зазначайте на своїх листах "Конкурс соціальної реклами «Сильна Україна – 2009».


Джерело


Переглядів: 826 | Додав: grf | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024